Digitale indkaldelser

Tandplejen begynder at sende digitale indkaldelser fra 2014 - husk at tjekke din digitale postkasse

Fra 2014 begynder Tandplejen at sende indkaldelser til undersøgelse og behandling digitalt fremfor fysiske breve. Hvis du ikke er tilmeldt en Digital Postkasse, kan du nemt oprette én via Borger.dk eller E-boks.dk. Du skal bruge NemID for at oprette og logge dig på Digital Post. Hvis du allerede er tilmeldt, bør du tjekke, om du er tilmeldt at modtage post fra alle offentlige myndigheder, og ikke kun udvalgte myndigheder.

Du skal huske at tjekke din digitale postkasse dagligt. Eller du kan tilmelde dig at få en e-mail hver gang, der er ny post i din digitale postkasse.

Hvis ikke du tjekker din digitale postkasse, risikerer du at gå glip af en indkaldelse til behandling eller undersøgelse. Det kan betyde en forsinkelse i dit forløb, da der kan være ventetid, før du kan få en ny tid.

Læs mere på borger.dk/digitalpost om:

  • Hvordan du bestiller NemID og opretter en digital postkasse
  • Hvordan du kan blive fritaget for at have en digital postkasse
  • Hvordan du kan få hjælp

Digital post

Onsdag 03. september 2014

Læs mere om digital post på borger.dk

Læs mere her
Tandplejen i Gladsaxe