Kig med

Gladsaxe Kommunes Borgerservice kan tilbyde dig fjernsupport til selvbetjeningsløsninger inden for Kommunens telefontid. Hvis du har brug for hjælp uden for Gladsaxe Kommunes åbningstid skal du kontakte 1881.

Hvad er "Kig med"?

Kig med er et tilbud til dig, der har problemer med at gennemføre en selvbetjeningsløsning. Med kig med løsningen giver du Gladsaxe Kommunes medarbejder adgang til at kigge og pege på din skærm. Medarbejderen kan så se, hvad du foretager dig i selvbetjeningsløsningen og hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen.

Når du starter kig med kan Gladsaxe Kommunes medarbejder se, hvad der foregår på din skærm – herunder eventuelle oplysninger om økonomi, helbred og sociale foranstaltninger, hvis de bliver vist mens medarbejderen kigger med.

Ved at starte kig med løsningen accepterer du, at Gladsaxe Kommunes medarbejder kan se disse oplysninger.

Det kan oplyses, at Gladsaxe Kommunes medarbejder har tavshedspligt.

Vigtigt

  • Medarbejderen kan kun se hvad der foregår på skærmen og pege med musen, men medarbejderen kan ikke klikke eller skrive på siden.
  • Medarbejderen er ikke ansvarlig for eventuelle fejl der forekommer i forbindelse med kig med løsningen.
  • Det vil blive logget, at du har givet adgang, samt hvornår vi har startet og sluttet kig med løsningen.
  • Inden vi starter, skal du lukke samtlige hjemmesider ned, undtaget siden med selvbetjeningsløsningen du skal have hjælp til.

Vejledning

For at starte programmet, skal du klikke på Start TeamViewer knappen nedenfor. Vælg bagefter Kør.

Oplys ID og Kode til medarbejderen i telefonen

Hvis der er problemer med fjernsupportsessionen kan vi ikke yde teknisk bistand.

Selvbetjening