Bestyrergodkendelse

Restauranter, bodegaer, caféer kan søge om godkendelse af ny bestyrer. Du kan finde ansøgningsblanketten på Københavns Vestegns Politis hjemmeside eller hente den på politistationen.

 

Send ansøgningen

Ansøgningen om bestyrergodkendelse afleveres på den nærmeste politistation eller sendes til:

Tilladelses- og bevillingsafdelingen, Københavns Vestegns Politi, Politistationen i Rødovre, Egegårdsvej 75, 2610 Rødovre.

 

Politiet indhenter herefter yderligere oplysninger til brug i sagen. Når alle oplysninger er indhentet, afgiver politiet en indstilling til kommunen med politiets anbefalinger til ansøgningen.

 

Sagsbehandlingstider og spørgsmål

Kommunen træffer herefter den endelige afgørelse i sagen. Den samlede sagsbehandlingstid vil være tre til seks måneder.

Spørgsmål vedrørende bestyrergodkendelse kan besvares af Tilladelses- og bevillingsafdelingen, Københavns Vestegns Politi, telefon: 43 86 14 48.
 

Bevillinger