Selvbetjening

Her kan du finde selvbetjening

Genvej til selvbetjening
Velfærd på forkant
og til alle

VIGTIGT, hvis du eller dit barn har fået lavet pas efter den 2. marts 2015

Fredag 27. marts 2015

Hvis du står og skal på påskeferie, er det meget vigtigt, at du tjekker din digitale postkasse for at se, om du er en af de borgere, der har en fejl i dit pas. Hvis du har modtaget besked via digital post om, at der er fejl i dit pas, eller du har fået udstedt børnepas i perioden og du står og skal på påskeferie, så ring med det samme til Borgerservice på 39 57 52 99. Så kan vi udstede et midlertidigt pas til dig med det samme. Hvis du skal rejse til et land som ikke accepterer midlertidige pas, skal du medbringe dokumentation (flybilletter m.m.), så skal vi gøre, hvad vi kan, for at hjælpe dig hurtigst muligt. Hvis du ikke har modtaget en besked i din digitale postkasse og du ikke har fået lavet børnepas, så kan du være helt rolig og behøver ikke foretage dig noget. Hvis du har fået lavet børnepas mellem 2. og 21 marts, og IKKE har modtaget et brev om, at der er fejl i passet, har du heller ikke grund til bekymring. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 39 57 50 00. Med venlig hilsen Borgerservice.

Fejl hos eksternleverandør resulterer i at borgere i 44 kommuner har fået pas med fejl

Nyheder

Se alle nyheder

Ejendomsskattebillet 2015

Ejendomsskattebilletten 2015 vil som udgangspunkt blive leveret elektronisk til en digital postkasse.

Uanset om ejendomsskattebilletten leveres til en almindelig postkasse eller en digital postkasse vil hovedejeren af en ejendom modtage en original ejendomsskattebillet med betalingsinformation. Øvrige ejere vil modtage en kopi af ejendomsskattebilletten.

Er der administrator på ejendommen, sendes den originale ejendomsskattebillet med betalingsinformation til administratoren og alle ejere vil modtage en kopi af ejendomsskattebilletten.

Læs mere om ejendomsskat

Digital post

Alle over 15 år, som har et CPR-nummer, skal kunne modtage Digital Post fra det offentlige. Du kan læse Digital Post fra det offentlige her.

Læs mere om Digital Post

Aktuelle høringer

Her kan du løbende følge med i Gladsaxe Kommunes høringer.

Se alle aktuelle høringer

Selvbetjening

Betjen dig selv på nettet

Kontakt

Borgerservice

Rådhus Alle 7
2860 Søborg
Telefon:  39 57 50 00

Åbningstider

Mandag-onsdag 10.00-14.00
Torsdag 10.00-18.00
Fredag 10.00-14.00

Telefontider

Mandag-fredag: 09.00-14.00